Za podpory

Úklidová firma Láry Fáry

Zpět na projekty
Otevírací doba

Pondělí – pátek 8:00-16:00

Jak se k nám dostanete

Panská 79

516 01 Rychnov nad Kněžnou

Najdi na mapě

Jaká je

Sociální podnik Úklidová firma Láry Fáry zaměstnává dospělé lidi s mentálním postižením a duševním onemocněním.

Nabízíme svým zákazníkům běžný úklid domácností, kanceláří, bytových domů apod. Dále také nabízíme čištění koberců a čalounění a žehlení prádla, které si můžete donést do jedné z kaváren Láry Fáry v Rychnově nad Kněžnou, nebo v Náchodě.

 

Jaká je

Proč to děláme?

Posláním Úklidové firmy Láry Fáry v Rychnově nad Kněžnou a v Náchodě je zaměstnávat osoby s hendikepem, které nemohou pracovat na běžném trhu práce. Tím podporuje jejich sociální začlenění, jejich samostatnost, soběstačnost a finanční nezávislost.

Pomáháme zaměstnancům s postižením zlepšovat jejich pracovní návyky tím, že mají stabilní zaměstnání.

Pomáháme jim být finančně nezávislými a žít životem majoritní společnosti.

Proč to děláme?

Ozvěte se nám

Lucie Rajskupová Lucie Rajskupová
vedoucí úklidové firmy
733 659 097 lucie.rajskupova@pferda.cz

Ceník Úklidové firmy Láry Fáry

ÚKLID DOMÁCNOSTÍ

Asistent a 1 pracovník 280,- Kč plus 10% DPH

 Asistent a 2 pracovníci 300,- Kč plus 10% DPH

Asistent a 3 pracovníci 350,- Kč plus 10% DPH

Pokud se bude jednat o větší úklid (např. úklid celého domu po malování) – cena bude smluvní podle počtu pracovníků.

Doprava: 8,- Kč/km plus 21% DPH

Pokud zákazník nemá čisticí prostředky a úklidové nástroje, doneseme si vlastní: 100,- Kč k výsledné ceně navíc.

 

ÚKLID BYTOVÝCH DOMŮ A FIREM

Cena je smluvní

Na základě Vaší poptávky Vám zpracujeme cenovou nabídku.

Cena záleží na několika faktorech – velikosti uklízené plochy, náročnosti úklidu, zda se budou mýt okna, zda má nebo nemá zákazník vlastní čisticí prostředky a úklidové nástroje.

 

ČIŠTĚNÍ KOBERCŮ A ČALOUNĚNÍ

Koberce: 35,- Kč/m² plus 10% DPH

180,- Kč/křeslo plus 10% DPH

35,- Kč/sedák na židli plus 10% DPH

150,- Kč/sedací místo na sedací soupravě plus 10% DPH

V případě komrčních prostor je DPH 21%

Doprava: 8,-Kč/km plus 21% DPH

 

ŽEHLENÍ

280,- Kč za náš typizovaný prádelní koš včetně 10% DPH

40,- včetně DPH košile krátký rukáv, 50,- včetně DPH košile dlouhý rukáv.

Informace pro budoucí zaměstnance s postižením

  • Každý budoucí zaměstnanec absolvuje stáž, díky které zjistí jak on, tak asistenti úklidové firmy, zda je pro něj práce vhodná.
  • Každý zaměstnanec úklidové firmy má klasickou pracovní smlouvu se mzdovým výměrem, ví přesně, kdy bude chodit do práce, s kým bude pracovat a kdo je jeho nadřízeným.

Poskytujeme náhradní plnění

Jsme zaměstnavatel, který zaměstnává více jak 50% osob se zdravotním postižením.

Zaměstnavatelé s více než 25 zaměstnanci mají povinnost zaměstnávat minimálně 4 % osob se zdravotním postižením dle zákona o zaměstnanosti č. 435/2004 Sb.

Odebírání výrobků nebo služeb nebo zadávání zakázek je pro účely plnění povinného podílu možno realizovat jen od subjektů uvedených v § 81 odst. 2 písm. b) zákona o zaměstnanosti, tj. od subjektů zaměstnávajících v průměrném ročním přepočteném počtu více než 50 % OZP na zřízených nebo vymezených chráněných pracovních místech nebo od osob samostatně výdělečně činných, které jsou OZP a nezaměstnávají žádné zaměstnance (dále jen „dodavatel“).

Náhradní plnění je snadné řešení pro náhradní zaměstnávání osob se zdravotním postižením a zároveň vyjádřením společenské solidarity v zaměstnaneckých vztazích na trhu práce směrem k ohrožené skupině osob se zdravotním postižením.

Při využití našich služeb je možné si náklady odečíst jako náhradní plnění, naše společnost zaměstnává více jak 50% osob s postižením.

Principy sociálního podnikání

Hlásíme se k principům sociálního podnikání

  1. V našich sociálních podnicích zaměstnáváme přes 80% osob s postižením podle přepočtených úvazků. Převažují osoby s mentálním postižením a duševním onemocněním.
  2. Podporujeme profesní růst našich znevýhodněných zaměstnanců, každý z nich má individuální rozvojový plán, podle kterého pracuje na zlepšení svých pracovních kompetencí.
  3. Naše sociální podniky se snaží využívat místní zdroje ohledně surovin, které používají. Spolupracujeme s místními dodavateli a dalšími organizacemi.
  4. Minimálně 51% zisku sociální podniky investují zpět do sociálního podnikání, nebo na podporu sociálních služeb organizace PFERDA z.ú.
  5. Spolupracujeme s místními samosprávami a dalšími subjekty. 
  6. Aplikujeme zásady environmentální výroby a spotřeby – striktně třídíme odpad, šetříme surovinami, pokud něco nespotřebujeme, suroviny udáme dalším subjektům.

×

PFERDÍ novinky

Chcete vědět o všem, co se u nás šustne? Čtěte náš newsletter!

Odebírat novinky